پاور پوینت بازاریابی و مدیریت بازار (331 اسلاید)

فصل اول : مفاهیم مدیریت بازار فصل دوم : انواع بازار و محیط بازاریابی فصل سوم : تقسیم بازار و تعیین بازار هدف فصل چهارم : نیازها و رفتار اران فصل پنجم: اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فصل ششم : اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فصل هفتم : برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بیمه مخصوص فصل هشتم : نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی فصل نهم : تحقیقات بازاریابی فصل دهم : سی .

دریافت فایل


دانلود سرا بازاریابی ,بازار ,مدیریت ,مدیریت بازار ,پوینت بازاریابی ,پاور پوینت ,پاور پوینت بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت کرببلا اکستنشن مو فروشگاه محصولات تخفیف ویژه emsg-ar پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان DIGIKALA